چگونه به مدیریت و یا کاهش گرفتگی عضلات پا در حین دیالیز

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت و یا کاهش گرفتگی عضلات پا در حین دیالیز

 

چگونه به مدیریت و یا کاهش گرفتگی عضلات پا در حین دیالیز

بعضی از مردم شکایت آنها رنج می برند گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز، بدون شک آن را می توانید احساس ناراحت کننده به ارمغان بیاورد و کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان یک ماده در واقع، گرفتگی عضلات پا یکی از عوارض دیالیز است، در حال حاضر اجازه دیدن اطلاعات بیشتر مرتبط است.

گرفتگی عضلات پا شایع هستند، و باعث شده است در اغلب موارد شناخته نشده است. در حالی که علل گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز ممکن است شامل حذف مقدار زیادی از مایع، تغییر در الکترولیت، نادرست هدف حذف مایع، و غیره. گرفتگی عضلات پا می توانند در هر زمان در دیالیز رخ می دهد، به ویژه متوسط ​​برای پایان دادن به درمان.

کشش و ماساژ عضله آسیب دیده معمولا می تواند از یک حمله از گرفتگی عضلات را کاهش دهد. اغلب گرفتگی به زودی سهولت. مسکن معمولا مفید به عنوان آنها نمی کنند به سرعت به اندازه کافی نیست. سایر داروها به عنوان درمان های ممکن برای گرفتگی عضلات پا پیشنهاد شده است. این خدمات عبارتند از منیزیم، دیلتیازم، ویتامین B کمپلکس، ویتامین E، naftidrofuryl، orphenadrine، و وراپامیل. در حالی که نحوه مدیریت گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز؟

درمان گرفتگی عضلات پا شامل دو جنبه، و آنها در حال درمان علائم (بولوس نرمال سالین، کاهش UFR، ماساژ یا اعمال مخالف زور و وزن خشک سنجش) و پیشگیری (سدیم مدل سازی و ارزیابی دقیق وزن هدف). جدای از گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز، عوارض دیگری از دیالیز شامل سردرد، خارش، درد قفسه سینه، افت فشار خون، تهوع و استفراغ است.

امروزه، گرفتگی عضلات پا و عوارض دیگر دیالیز یک عامل مشترک که باعث می شود بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم می گیرند برای جلوگیری از دیالیز، این است که چون آنها پیدا کردن دیالیز دیگر می تواند به بهبود کیفیت زندگی آنها تبدیل شده است. از دست دادن عملکرد کلیه را فراهم می کند یک تغییر برای دیالیز، پس از آن آسان است برای ما درک کنند که فرکانس دیالیز کاهش خواهد یافت و حتی آن را می تواند متوقف شود اگر عملکرد کلیه را می توان بازیافت. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که هدف این است که برای صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران دیالیزی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.